Samsung GT-S5600 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung GT-S5600 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

CJ1987 04-03-2010
Geschreven voor: Samsung GT-S5600 wit

Ik heb deze GSM nu al een 8-9 maand en raad deze TOTAAL AF.

Rede hiervoor zijn
-Prijs kwaliteit totaal niet evenredig, voor de touchscreen moet je het zeker niet doen.
reactie snelheid evenmin.
autonomie nog minder.

het ergste aan deze gsm vind ik de kwaliteit van de micro.
Mensen hebben liever een sms van deze gsm te ontvangen dan een paar minuten te moeten luisteren

Met dit geld kan je veel betere gsm kopen.

rvm 25-01-2010
Geschreven voor: Samsung GT-S5600 wit

Gekocht voor onze dochter in het roze. Ik ben verrast door de kwaliteit. Vooreen had ik het niet zo op Samsung. Maar nu het is allemaal erg vooruit gegaan. Mooi helder display, snelle (interface) navigatie tussen de vele mogelijkheden die deze Samsung bied, Een telefoon waar veel op te ontdekken valt qua mogelijkheden. Erg begrijpbaar ook de hele menu structuur. Ligt goed in de hand en het voelt robuust genoeg aan ondanks het lichte gewicht. Geluid is ook goed en snel internet via 3G! Weinig aan te merken op deze Samsung.

Claudiaaatjuh 19-08-2009
Geschreven voor: Samsung GT-S5600 wit

Ik heb de Preston nu een week in bezit en ben er heel erg blij mee. Het touch screen bevalt zeer goed, ik had hier nog geen ervaring mee, maar ik zou het ierdereen aanraden. Het design is echt super, de telefoon ziet er heel strak uit en ligt makkelijk in de hand en je kan 'm daardoor ook makkelijk met 1 hand bedienen. Ik heb alleen nog wat moeite met het scrollen, omdat het touch screen best gevoelig is raak ik nog wel eens iets wat ik niet moet hebben, maar dat zal wel beter worden hoe meer ik er mee werk. Het geluid is ook echt super! Bij mijn vorige telefoon (Samsung Soul) hoorde ik m'n telefoon niet als ie in m'n broekzak zat, maar bij deze Preston kan 't geluid goed hard en hoor ik 'm goed. Ook als ie in m'n broekzak of tas zit. Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb ondervonden is dat ie vanzelf gaan bellen als ie in m'n broekzak zit als ik de functie slim ontgrendelen aan het staan. Dit is een zeer makkelijke functie maar dus niet geschikt als ie vaak in je broekzak zit. Dit slim ontgendelen wil zeggen dat als de toetsen geblokkeerd zijn en je tekent bijvoorbeeld een M op je beeldscherm dat ie Malou gaat bellen. Dit is zeer makkelijk, maar ik heb het uit moeten schakelen omdat de telefoon dus zelf ging bellen als ie in m'n broekzak zat. Ik heb er nog geen hoesje of zo'n sokje voor, maar die ga ik zeker wel halen en dan hoop ik maar dat het verholpen is en dat ik het slim ontgendelen (snelkiezen) wel weer kan gebruiken. Het smsen gaat ook zeer makkelijk, het werkt eigenlijk precies hetzelfde als op een telefoon met knopjes. Je krijgt een scherm te zien wat op andere telefoons gewoon knopjes zijn en met T9 is een smsje zo gemaakt! Ook leuk is dat je bij al je contacten foto's toe kan voegen. Als je deze persoon belt of deze persoon belt jou zie je meteen z'n foto. Al met al een echte aanrader dus!

tante29 09-08-2009
Geschreven voor: Samsung GT-S5600 wit

In eerste instantie wilde ik geen toestel met full touch screen, totdat ik deze uitprobeerde in de winkel. Het scherm is lekker gevoelig en dus kun je er bijv. makkelijk mee smsen. Daarom zit er geen pennetje bij.
Het design is mooi.
De camera maakt mooie foto's. Er zitten veel opties op, in elk geval genoeg voor mij. Geluid is prima.
De werking is best makkelijk, ik was er vrij snel uit, hoe alles werkt.
Ik ben er echt super blij mee.
1 minpuntje vind ik het scrollen met je vinger, doordat het scherm zo gevoelig is, klik je makkelijk iets aan, terwijl je wilt scrollen.
Degelijkheid kan ik nog niet beoordelen, daarvoor heb ik hem nog te kort in mijn bezit.

bompie 15-07-2009
Geschreven voor: Samsung GT-S5600 wit

wel ik heb de preston 5600 nu 8 dagen en hij doet het zeer goed alles werkt zo als het moet en de standtijd is ook ok hij deed het na 1 maal opladen toch al 5 dagen en dat word gewoonlijk na een keer of 3 opladen nog beter....een min puntje hij is zeer vlug vuil ...het is zo een blinkend toestel en ja dan weet je het wel he...vingerafdrukjes overal...maar voor de rest super blij mee !!!!